Opera News

Opera News App

إلي من يقولون أن فريق الزمالك عالمي.. أين بطولات الزمالك؟ | كل التعليقات

mahmodfathyahmed
2021-01-10 09:08:05
شاهدت معظم مباريات الزمالك هذا الموسم في بطوله الدوري العام وكنت اشاهد بعد كل مباراه مقدمي قناه الزمالك وهم يمجدون في اللاعبين بعد كل فوز حت ...
<< الرجوع إلي التفاصيل

COMMENTS

  • TZz8cMz1A9a5yNxCGQ9I8oql0tY2

    01-10 11:32:20

    الأهلى فاز على الزمالك آخر ١٠ سنين تفتكروا كام مره ١٦ فوز الأهلي مقابل فوز وحىد للزمالك لسه عايشين في دور المؤامره الكونيه والاضطهاد مساكين

  • GUEST_7LOgqOBle

    01-10 13:55:51

    طب وانتى زعلان ليه كل واحد حر فى رايه احنا بنلعب كورة وغيرنا معاه الحكام والإعلام الالعاب واتحاد كورة فاشل

  • GUEST_mWANLrMq6

    01-10 12:25:04

    مين القذر اللى كاتب المقال ده،؟!

  • عزةعبدالتو

    01-10 12:20:24

    بحبك يا زمالك وبموت فيك زملكاوية و افتخر

  • حاتمحافظعب

    01-10 10:58:25

    عارف ليه عالمي لأن البطوله اللي الزمالك بيخدها بعشره من بطولات لمنافس الآخر وذللك نظرا للامكانيات الماديه والبشريه وكل اجهزه الدوله وبعاونة بعض رؤساء الاتحادات ولجان المسابقات وحدث وشهادة بعض المدربين ومنهم كوبر وتسوبل مدرب الأهلي والجونه السابق كل هذا مما يضعف اي نادي آخر منافس ولك التحيه والاحترام

  • IbrahemAli_04

    01-10 13:45:05

    إلى كاتب المقالة مين أنت لكى تكتب على الزمالك أكتب على نادى القيم اكبر نادى مقتتى الساعات العالمية أكبر نادى عامل شهريه للحكام أكبر نادى وكالة عالمية للفساد خليك فى حالك

  • الحاجالسيدشندل

    01-10 10:39:21

    أحسنت القول هو التحليل السليم لكن الغندور تربية مرتضى منصور

  • ZeinabSalama_01

    01-10 11:01:09

    الزمالك غلب الاهلي مرتين السنه الماضيه....اعلام الاهلي الفاسد وكلابه

  • GUEST_b8xLAeKOZ

    01-10 18:48:28

    احنا اخونا كل ومختلف البطولات إللى يهمنا أننا نستمتع بلعب الزمالك الفن والهندسة ولم نأخذ بطوله تبقى بالحلال والبطولة عندنا بعشر بطولات فبركة وفساد ورشوه ومحسوبيه فهمت ليه احنا بنحب الزمالك

  • RedaIbrahemAbohamar

    01-11 16:59:36

    الزمالك وبس خليكم كده الحقد والغل حيموتكم

  • RedaIbrahemAbohamar

    01-11 16:58:12

    عالمى ونادى القرن الحقيقي ابعدوووو عن شعب الزمالك ايها الاخوه الكرام .......

  • RedaIbrahemAbohamar

    01-11 16:57:24

    خليك في حالك

  • GUEST_a5xJJDVyw

    01-11 06:32:12

    أول مرة أراك حكيما و صريحا يا راجل يا طيب.

  • 164176289266****

    01-10 19:29:33

    اللى كتب الكلام ده جهلاوى بيتناك

  • GUEST_rAkmP2Wnw

    01-10 17:17:38

    يا اهلاوي يا قذر موووت بغيظك

  • AdelElattar

    01-10 15:51:32

    خليهم ينفخوه وينفخوه

  • KhaledAbdAlkreamKhaled

    01-10 15:16:56

    هما بيحبوا الكذب واجمل حاجه،بيصدقوا كذبهم فين البطولات فين الانجازات فين فين ي زمالك ي متهالك

  • AhmedMahammed_03

    01-10 15:03:30

    يامن تدعوووون بأن ناديكم عالمى الدورى 36 مباره مباراه مع الطلائع جعلتووووه عالميا.....الدورى هذا العام اهلاوى.........قولوا عالمى ههههههههه

  • GUEST_1DKq8bveG

    01-10 14:43:16

    فى لعب فن وهندسه وفى لعب حظ عوالم

  • ghareebnoby

    01-10 14:41:13

    صدقت وانتظر رد فعل المتعصبين الزملكاويه وهم كثر بالضمه

  • MagdeyAziz

    01-10 13:23:43

    دول شوية زياطين العبره بالخواتم والبطولات

  • MohdMoussa

    01-10 13:12:55

    الحرمان.. وحش.. ربنا... مايحرمش.. كل محروم.... معزورين. اي حاجه.. بتفرح المحروم.... جون حلو.. لعب حلو..... أي حاجه حلوه.. حتى لو كل مده طويله.... لكن بطولات بتبقى كل عشر سنين....

  • MounirGad

    01-10 12:33:12

    الجمهور الزملكاوى مربض نفسيا..اعذروة كيف تقرن الاهلى العالمى بفريق من الدرجة الرابعة اسمه الزمالك

  • GUEST_1jxogLoZQ

    01-10 12:32:16

    هذا نادى الكدابين الانجاس الامثل على وجه الكره الارضيه ٠٠فلا تجد نادى أو حتى مركز شباب في العالم كله وتجده يعشق الكدب والمظلوميه بهذه الطريقه والتى اصبحت مذريه جدا وتجدهم في هذا النادى النجس يكذبون كما يتنفسون ٠٠٠انه اسوأ واقذر نادى في العالم ولا يستحون

  • الشبح.الشبح02

    01-10 12:24:31

    الطيب استاز تحليل

First 1 2 Last Page 1 OF 2